FAQs
Svar: Fri frakt innebär att vi täcker kostnaden för att leverera din beställning till dig, utan extra kostnad för frakt, oavsett storlek eller vikt på beställningen.
Svar: Vi erbjuder 30 dagars garanti på alla våra produkter. Om du stöter på några problem inom denna period, kontakta bara vår kundtjänst, så hjälper vi dig med en retur, ersättning eller återbetalnig.
Svar: Om du inte är nöjd med din beställning, vänligen kontakta vår kundtjänst inom 30 dagar efter att du mottagit den. Vi guidar dig genom retur- eller bytesprocessen för att se till att du är nöjd.
Svar: När din beställning har skickats kommer du att få ett spårningsnummer via e-post. Du kan använda detta nummer för att spåra din order på transportörens webbplats.
Svar: på frågan: När en beställning har bekräftats kan den tyvärr inte ändras eller annulleras. Men om du har några funderingar, kontakta oss omedelbart så försöker vi hjälpa dig.
Svar: på frågan: Du kan nå vårt kundtjänstteam via e-post, på vår webbplats. Vi är tillgängliga för att hjälpa dig med alla förfrågningar.
Svar: på frågan: Leveranstiderna varierar beroende på var du befinner dig och vilken leveransmetod du väljer. Vanligtvis behandlas beställningar inom 1-2 arbetsdagar och frakt tar allt från 3-7 arbetsdagar.
Svar: Ja, vi vill att du ska vara nöjd med ditt köp. Om du av någon anledning inte är nöjd kan du returnera din vara inom 30 dagar för full återbetalning eller byte.
Svar: Varje produktlista innehåller en detaljerad storlekstabell för att hjälpa dig att göra det bästa valet. Om du behöver ytterligare hjälp hjälper vår kundtjänst gärna till med storleksrådgivning
Svar: Absolut! Ja, absolut! Vi använder säker krypteringsteknik för att skydda din person- och betalningsinformation under transaktioner. Din integritet och säkerhet är mycket viktiga för oss
Svar: Ja, vi erbjuder speciella kampanjer och rabatter under hela året. Se till att anmäla dig till vårt nyhetsbrev eller följ oss på sociala medier för att hålla dig uppdaterad om våra senaste erbjudanden.